torsdag 7 januari 2021

Fullt ös igen

Det var inte direkt någon mjukstart man fick på jobbet efter julledigheten! 23 mail från igår (?) och 13 mail från före kl 08:00 låg och väntade på mig i inboxen när jag loggade in och telefonen började ringa 08:06. Full rulle, alltså!

Det har varit så mycket att styra med att jag inte ens har hunnit gå ut på min dagliga promenad. Men jag tog i alla fall fem minuter på balkongen på eftermiddagen för att få på mig lite dagsljus och noterade att 1) mina julrosor ser lite frusna ut, och 2) det verkar ha snöat lite. 


Men det var allt jag hann med innan det var dags att sätta sig vid datorn igen och nu (17:33) är jag äntligen klar med det mest akuta. Jag minns inte när det var så här hektiskt senast. Hoppas verkligen inte att det ska fortsätta på det här viset under resten av året!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...