måndag 1 februari 2021

Avant Garde Swank

Det kommer ju ständigt nya färgserier från Akzentz och det är sällan jag blir så begeistrad att jag väntar otåligt på en ny färg men nu har det hänt. I den senaste serien Avant Garde hade jag redan från början spanat in Swank och som tur var hade den precis kommit in idag när jag var och fixade naglarna.


 
Jag visste redan från början att den var "min" färg, vilket bevisas av att min dunjacka är i exakt samma nyans. Kolla bara:

Tur att det ska vara minusgrader nu ett tag framöver, eftersom jag måste ha dunjackan på mig så mycket som möjligt - så det syns hur jackan och naglarna matchar varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...