tisdag 2 februari 2021

Myskläder

För första gången har jag köpt något från & Other Stories men det blir nog inte sista. Det visade sig vara både bra priser och storlekar och inte överdrivet mycket polyester. Som den här trevliga tröjan för 413kr, nedsatt från 690kr.

Jag tyckte den var snyggare utan skärpet så det är nog så jag kommer att ha den.


Det blev också en liten kort cardigan för 269kr (490kr). Den var så söt och förvånansvärt skön att ha.

Och eftersom jag ändå var inne i HM-svängen, passade jag på att gå in på H&M:s sida och beställa en pyjamas bomull/viskos också (eftersom jag börjar tröttna på mjukiskläderna jag haft i snart ett år)

Den kostade 249kr till ordinarie pris, så det var mer än överkomligt. Och den är jätteskön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...