söndag 14 februari 2021

Projekt Städa Källarförrådet


Jag måste nog starta ett nytt projekt - Projekt Städa Källarförrådet! Det är så knökfullt där nu att jag fortfarande har julsakerna kvar uppe i lägenheten eftersom jag inte får plats med dem i källaren längre. 

Det värsta är att det inte bara är att gå ner och börja rensa, det är så fullt nu att måste dra ut en massa saker i källargången innan jag ens kan ta ett steg in i det. Så jag har börjat med att släpa en massa saker tillbaka upp i lägenheten så att jag åtminstone kan komma in och börja rota. Just nu ser det alltså ungefär lika rörigt ut både i lägenheten och i källaren. Men å andra sidan lär jag ju inte ha några gäster hemma förrän tidigast i höst och då hoppas jag att jag har rensat färdigt.

Nästa steg efter rensningen blir att få iväg sakerna till Returpunkt och loppisar men det problemet löser vi när vi kommit dit.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...