fredag 12 februari 2021

Reafyndet som inte gav sig

Ibland är det som om man blev hemsökt av vissa saker. Rea-fynd t ex. Ja, kanske inte hemsökt precis men jagad då?

Den här Tiger-skinnjackan från Ellos har nästan ständigt hängt efter mig i minst ett halvår, om inte mer. Den har dykt upp på varje gång jag har gått in på Ellos och bara kollar, den verkar ständigt närvarande på Facebook osv. Jag tänkte att "den måste väl bli såld någon gång, så den försvinner från mina flöden" men icke! Så nu förra veckan gav jag upp och tänkte att det är väl lika bra att jag beställer hem den, provar den och sen skickar tillbaka den - för jag var ganska säker på att den inte skulle passa. 

Men gissa vad - det gjorde den! Så den får väl som den vill då och får bo här ihop med mina andra svarta skinnjackor. För man kan väl aldrig få för många svarta skinnjackor, eller...?


Den kostade ursprungligen 5999kr men var nedsatt till 3599kr. Men med en extra rabattkod så slutade den på 2519kr, så mindre än halva priset, alltså. 

Nånting annat man aldrig kan få för många av är svarta kjolar - har jag hört. Så denna Morris Lady-kjol från Booztlet var lite svår att motstå.


Den kostade 390kr, nedsatt från 1299kr och satt som en smäck. Då måste man ju slå till, eller hur!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...