torsdag 25 februari 2021

Torsdagsnöje

Det är inte klokt vad lite det krävs för att man ska bli alldeles till sig nuförtiden. Jag var en sväng till jobbet och hittade en påse godis i mitt postfack. Ett tack för min medverkan i På spåret-quizen med Kulturföreningen förra veckan. Och gott var det! (för det är ju naturligtvis slut redan)


Och på vägen hem från jobbet, tog jag en sväng in på Ica och där hade de 10-pack tulpaner för 39:90!

Och det är väl ungefär vad som har hänt den här veckan - förutom sushi-lunch med Niclas i måndags. Jag ligger i hårdträning inför de närmaste två veckorna, då jag hade tänkt isolera mig ännu mer än vanligt eftersom det kommer att komma tillbaka en massa virushärdar från fjällen efter sportlovet. Imorgon behöver jag uträtta ett ärende på stan, så det blir en blitz-attack dit och sen hem igen för att försöka undgå den tredje vågen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...