måndag 8 februari 2021

Träningsvärk

 
Det har ju varit lite si och så med mitt hemmagympande ett tag. Först var jag lite snuvig och hängig över jul och nyårsledigheten och så fort det gick över blev det hysteriskt på jobbet och jag hade inte ro att komma ifrån. Men nu, de senaste tre veckorna, har jag varit duktig och gympat med Sofia varje vardag. 

Jag måste ha varit mer otränad än jag ens visste, för jag har haft nästan konstant träningsvärk i tre veckor också. Nu i helgen som varit var första helgen jag inte hade någon träningsvärk alls. Det kändes nästan lite tomt...

Men jag har även kommit mig för att installera om min Pausit-app på datorn. Den försvann när jag fick min nya dator och nu när den är tillbaka upptäckte jag hur mycket jag saknat den.

 

 

Min rygg kommer att tacka mig!

2 kommentarer:

  1. Gött med träningsvärk ändå, då vet man att man gjort något rätt :-)

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...