onsdag 10 februari 2021

Vinteroutfit

Det händer så lite i mitt liv just nu att jag känner mig tvungen att återuppliva och damma av min gamla Outfit-kategori.


Sidenmameluckerna, ylle/siden-långkallingarna, siden-undertröjan och den korta blusen syns inte men den långa ullvästen från Bitte Kai Rand och Masai-leggingsen sticker i alla fall fram under Luisa Cerano-dunjackan. Outfiten toppas av Missoni-halsduk, Shepherd-boots, lovika-vantar från jag-vet-inte-var, RayBan-solbrillor och mössan/kepsen jag köpte i Århus för massor av år sen. 

Fantastiskt att jag lyckades få med så många av mina favoritmärken (och så många rea-fynd) på en och samma bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...