tisdag 2 mars 2021

Coronafödelsedag


Det gick ju att fira födelsedag även i corona-tider. Jeanette kom och frös ihop med mig på balkongen på lämpligt avstånd. Och dessutom hade hon med sig tulpaner till mig - det är de till höger. De till vänster kom Marie förbi och kastade in från två meters håll ihop med ett kort på en lama...
 

...och en kylskåpsmagnet...

 ...gjord efter den här bilden från Cusco.

Dessutom ringde Jocke och familjen och sjöng via Facetime, jag fick ett glassogram av Ullis och Ebba och jag har fått massor av grattishälsningar både via telefon, sms, Messenger och på Facebook.

Anneli hade även haft med sig chiliplantor till jobbet idag och jag fick två stycken. Jag ser fram emot att laga mat med egen chili framåt sommaren (om de överlever...!)

Så jag känner mig rejält firad, trots coronatider.😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...