onsdag 24 mars 2021

Digitalt musikquiz

 
Det är ju kul att man kan göra saker digitalt i dessa smittotider men jag skulle ju hellre vilja vara "på plats". 

I alla fall så sände Östgötateatern ett musikquiz via Facebook nu ikväll. Jag har ju varit "på riktigt" Livemusikquiz tidigare och det var ju väldigt trevligt. Vi får väl hoppas att det kommer tillbaka när (om?) världen blir normal igen.

Men i brist på verkliga livet så får man nöja sig med att göra allt digitalt i stället och det var riktigt bra gjort. Jag tyckte jag kunde en del men jag förväntar mig knappast att vinna.

Och observera att jag bara hade min "nödtelefon" med mig - den som varken har internet eller mail och man bara kan ringa och sms:a på - så inget fusk här inte...!


 

2 kommentarer:

  1. Vi var också med och tävlade. :-) Riktigt roligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det! Men det var ännu roligare när det var på plats. Hoppas det är något de tänker fortsätta med när man kan börja gå på teater igen!

      Radera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...