tisdag 30 mars 2021

Morgontidiga fynd

I morse ringde det på dörren kl 08:05 och det var så länge sen jag hörde ringklockan att jag först inte riktigt kunde placera ljudet. Och det var en himla tur att jag hade kläder på mig!

Det visade sig vara Bring som var så morgontidiga och kom med paket från Afound. (Lite skillnad från Budbee som alltid verkar komma efter kl 20).

I alla fall, så var det min nya regnjacka från Trespass som kom.

 
Den kostade 487kr, nedsatt från 1578kr och är i bomull, så det känns inte så instängd som regnkläder i plast brukar göra.

Även ett par sneakers från Bianco var med.


De kostade 399kr i stället för 999kr. Riktigt snygga för det priset!

Jag gillar Afound mer och mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...