onsdag 31 mars 2021

Personvård

Idag hade jag bokat in både slingning, klippning och naglar, så jag tyckte det var bäst att ta en semesterdag för att hinna med.

Jag hade bokat tid hos Klara, en av lärlingarna från Frisörgymnasiet och hon var jätteduktig. Jag blev jättenöjd med både slingorna och klippningen.



När jag var klar med håret förflyttade jag mig 10 meter till Emelies bord och hon klippte och filade mina naglar och lade på Luxio Peacock (den mörkare) och Engagement (den ljusare). Jag brukar ju inte välja blåaktiga färger men jag kände mig lite wild and crazy idag!

 

På vägen därifrån tog jag en sväng till Busfrö och lämnade in en påse med kläder. Och där hittade jag världens sötaste lilla påskkyckling från Jie. Han kostade bara 19kr så jag var bara tvungen.


Och han är verkligen liten! Men så söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...