söndag 11 april 2021

Harry? Harry!

Jag är ju född helt utan hasard-genen, så är notoriskt dålig på att komma ihåg att köpa lotter och spela på tips och hästar osv. Men jag inser ju att om man aldrig satsar så kan man ju inte vinna. Och så upptäckte jag att på atg.se kan man prenumerera på en Harry varje vecka och då gör det ju ingenting att man alltid glömmer bort att köpa en kupong. 

Så jag har börjat med en blygsam prenumeration på 50kr/vecka - och titta, en vinst!


Okej, okej - 18 kr är inte mycket att börja hjula av glädje över men en vinst är en vinst och ska inte fnysas åt. Jag vinner aldrig något annat så för mig är det otroligt upphetsande. Det kanske är min tur nu? Jag borde nog köpa en Triss-lott också. Om jag kommer ihåg det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...