tisdag 8 juni 2021

Årets minigolfpremiär

Jag har för mig att vanliga år brukar minigolfpremiären ligga tidigare men allt är ju lite konstigt just nu. Jeanette och jag kom i alla fall iväg idag efter jobbet och då hade ju solen tittat fram lite också. Och syrenerna blommade...


Jag lyckas ju alltid spela som bäst första gången på året och idag var inget undantag.


Även om jag lyckades hamna i bunkrarna ett par gånger...


Men det gick bra till slut och efter två helt osannolika spikar lyckades jag vinna.
 

Det här resultatet ska jag leva på hela sommaren. För det är ju sista gången för i år som jag spelar så här bra. Så är det ju alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En fullmatad dag

Puh, vilken dag det har varit! Det har varit full fart hela tiden. Jag har: * varit hos tandhygienisten * sålt en lägenhet *köpt en lägenhet...