onsdag 9 juni 2021

Andra dosen

I morse var det dags för andra vaccindosen och det var precis lika smidigt som vid första dosen. Jag kom lite tidigt (som vanligt) och hann inte ens svettas färdigt efter cykelturen innan det var min tur att gå in i båset. Faktum är att båda gångerna har jag varit klar och på väg hem innan tiden jag egentligen skulle vaccinera mig - och det är inräknat de femton minuter man får sitta efteråt!


Inga biverkningar hittills men jag är beredd om de kommer! Jag har bunkrat med livsnödvändigheter som mjölk, bananer, ägg, revbensspjäll och glass, utifall jag känner mig så hängig att jag inte orkar gå och handla mat.

Och om två veckor är jag helt färdigvaccinerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...