torsdag 10 juni 2021

Darling

Jag har blivit en Darling. Det är vad man kallas om man blir medlem hos By Malene Birgers och signar upp sig för nyhetsbrev därifrån. Man får även förtur på reor och extra rabatterbjudanden osv - ni vet, det vanliga. Jag gillar ju Malene Birger i de flesta former, så jag gick naturligtvis med. 

Och genast fick jag extra rabatt på rean som pågår nu, så jag passade på att köpa två Rawia-toppar till ett trevligt pris, 510kr/st i stället för 1699kr/st.

 

Anledningen till att det blev två toppar i stället för en är naturligtvis för att jag inte kunde bestämma mig vilket färg jag skulle välja. Och till det priset så blev det ju t o m billigare än 2-för-1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...