onsdag 30 juni 2021

Kontorsstol

Efter att ha suttit på en köksstol och jobbat i över ett år så tyckte jag att det var dags att skaffa en riktig kontorsstol.

Och så här fin är den:

Den kostade 75kr på Erikshjälpen och är i riktigt bra skick. Den ser inte sliten ut alls men det bästa med den är nog att det är hjul på den. Det har jag verkligen saknat.

Nu måste jag påpeka att det ju inte är mitt fel att det har dröjt så länge. Jag var ute efter en kontorsstol redan i mars förra året när vi blev hemskickade från jobbet men fick inte tag i någon. IKEA:s uppfattning om online-shopping verkar ju vara att man beställer på nätet och sen åker och hämtar det man beställt och utan bil är det svårt nog att ta sig runt till möbelaffärerna. Dessutom fanns det inte en begagnad kontorsstol så långt ögat nådde på den tiden.

Men nu är den här och allt är till det bästa i den bästa av världar...

2 kommentarer:

  1. Jag har tagit hem min kontorsstol från jobbet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte plats för jobbstolen - den är alldeles för stor, tyvärr. Jag sitter ju inklämd bland mina kläder som du ser ;-)

      Radera

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...