tisdag 15 juni 2021

Lite blandade småfynd

Det är mycket rea nu och det har droppat in ett och annat reafynd lite då och då de senaste veckorna.

Till att börja med en v-ringad bomullströja från Desigual via Amazon för 465kr (899kr).


Jag hittade nästan en likadan i en annan färg på Ellos, 479kr (799kr).

 
(Jag verkar ha snöat in på v-ringade bomullströjor på senaste tiden...)

Men jag har ju naturligtvis även varit inne på mitt favoritställe Best Secret och hittat en leomönstrad kavaj i bomull från White Label, kostade 507kr, nedsatt från 1710kr...


...och ett par rutiga bomullsbyxor från Zerres, 173kr, ordinarie 911kr.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...