tisdag 22 juni 2021

Lunch i Lindö

Jag träffar ju inte Anneli och Ullis så mycket nu när vi jobbar hemifrån men idag hade vi bestämt oss för att luncha tillsammans. Utomhus. På säkert avstånd.

Så vi träffades på Hamnkrogen i Lindö och åt gott.



Jag tog självklart Caesarsallad och den var jättegod!

 

Vi hade tänkt spela minigolf efteråt men tiden räckte inte till, så vi tog bara en liten promenad istället.


 

Efter de senaste dagarnas värmebölja tyckte i alla fall jag att vädret var underbart.

Vi hann även med en glass till efterrätt. Och jag har lärt mig något nytt - att man kan be om en kula och mjukglass ihop! Har inte tänkt på det förut... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att flytta eller inte flytta?

Hmm, helt plötsligt angreps jag av en vild lust att flytta. Så jag har redan varit och tittat på tre olika lägenheter på två dagar och har h...