onsdag 23 juni 2021

Nachos med utsikt

Jisses, vad jag har varit social den här veckan - det känns nästan som före pandemin! Igår lunch och glass med Ullis och Anneli i Lindö och idag nachotallrik och fettbildande efterrätt med Maria och Klas på Mocca Deli.


Efteråt försökte vi promenera bort åtminstone några kalorier men vi gick inte så långt. Vi hamnade på en av takterrasserna på jobbet, där vi beundrade både det fina taket och utsikten från taket.


Jag försökte mig på en selfie och det gick ju som vanligt sådär. Maria och Klas kom med i alla fall.


Det fotades en hel del från alla sidor.
 

Och när vi ändå var där så kom jag på att vi ju har flera terrasser på jobbet, bl a den som finns på andra sidan vattnet och som syns ovanför huvudet på mig på bilden nedan (den vita delen av huset).

Så vi gick över till Utsikten - som den så passande heter - och den går inte av för hackor! Utsikten från Utsikten, alltså...

Eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...