söndag 13 juni 2021

Rhododendron och räkvåfflor

Maria och jag tog en lång, skön promenad runt Strömmen idag och naturligtvis kunde vi inte gå förbi Rhododendrondalen utan att fota lite bland det vackra.

 


Och som händer ibland hamnade vi till sist på Färgaregården för årets första (men förhoppningsvis inte sista) räkvåffla. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...