söndag 13 juni 2021

Rhododendron och räkvåfflor

Maria och jag tog en lång, skön promenad runt Strömmen idag och naturligtvis kunde vi inte gå förbi Rhododendrondalen utan att fota lite bland det vackra.

 


Och som händer ibland hamnade vi till sist på Färgaregården för årets första (men förhoppningsvis inte sista) räkvåffla. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hetta!

Usch och fy vad jag avskyr denna hetta! Det går inte att sova och det går knappt att röra sig på dagarna! Men nu ska det bli bättre = svalar...