torsdag 1 juli 2021

Fynd från Falerum

Jag hade nog förväntat mig att jag skulle komma hem med några loppis-grejer eller åtminstone någon balkongväxt från vår Torsdagstur men jag hade inte planerat att köpa några kläder.

Men det visade sig ju att Klädhuset i Falerum låg knappt 100 meter från Mor & Dotter, så naturligtvis var vi tvungna att ta en titt. 

Och jag hittade naturligtvis ett rea-hörn med, bl a denna stickade Masai-tröja i viscose/ull/alpacka-mix för halva priset - 650kr (1299kr). Den ser blå ut men den är svart.

Det fanns även en ställning där allt kostade 100kr och några t-shirts har man ju alltid plats för. Som den här från Only...

... och den här från Vero Moda.

Jag kollade inte vad de kostade till ordinarie pris, 149-199kr antagligen. 

Och tro det eller ej, det var det enda jag köpte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doktor Glas

  Eftersom vi förra gången fick åka hem igen besvikna pga inställd föreställning av Doktor Glas, var vi inte säkra på att den inte skulle b...