måndag 19 juli 2021

Godisnaglar

De ser nästan ut som godis, eller hur!

Vilken tur att jag börjar känna mig riktigt pigg efter Förkylningen från Helvetet - jag upptäckte nämligen att jag hade nageltid idag. 

Jag tog mig dit utan att svimma av och har nu riktigt somriga naglar med Luxio Crush (persika) och Delightful (rosa) i lite ombre på två naglar. Dessutom testar jag matta naglar för första gången på alla fingrar. Snyggt, va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...