onsdag 11 augusti 2021

Fotfin igen

Första veckan tillbaka på jobbet efter semestern och även om vi inte ska tillbaka till arbetsplatsen rent fysiskt än så känner jag att jag måste upprätthålla i alla fall en viss standard. Man kan ju åtminstone se till att man har kläder på sig på videomötena, t ex.

Men även privat känns det alltid bra att få fixa till sig lite. Jag var ju t ex på spa förra veckan och det var himmelskt men med flit avstod jag från alla fotrelaterade behandlingar då, eftersom jag visste att jag snart skulle på fotvård igen.


Så, fötterna fina och första delen av Den Stora Höstrenoveringen inledd. Framöver har jag bokat in klippning, ansiktsbehandlingar, massage och lite annat smått och gott. Jag ser fram emot en skön höst...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...