måndag 16 augusti 2021

Höstligt regn...


Vissa dagar är det skönare än andra att jobba hemifrån på distans. En dag som idag, t ex, då det har regnat till och från sen i morse är det skönt att slippa gå ut i eländet. Och en sån här dag är det inte svårt att tänka på att det snart är höst! Som tur är så är jag väl förberedd...

Äntligen har jag hittat ett par ersättare till mina 16 år gamla Timberland-kängor som har tjänat ut efter flitig användning! De här snyggingarna hittade jag på Boozt (som vanligt, höll jag på att säga) och de har kostat 2299kr men blivit nedsatta till 919,60kr och med en extra rabattkod blev de ännu billigare - nämligen 689,70kr. Jag tror det är ungefär som mina gamla kostade då för 16 år sen.


Min gamla röda, tunna dunjacka är ju bara åtta år gammal men jag tänkte att jag kunde variera mig lite färgmässigt, så hittade denna från Sparkz Copenhagen för 349,50kr (699kr) på Booztlet.


Och när hösten är över kommer vintern och även då är jag redo med de här fina, rosa kängorna från Svea. De kostade 468kr, nedsatta från 1299kr - på Boozt, förstås!

Nu är i alla fall jag så redo jag kan bli - tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...