söndag 15 augusti 2021

Line of Duty

 
Häromkvällen när jag slog på TV:n råkade jag hamna mitt i ett avsnitt av Line of Duty. Jag har hört talas om det tidigare men alltid lyckats undvika att se det men nu tog den turen slut. 

En minut. Det var vad det tog för mig att bli fast!

Så nu har jag sex säsonger att ta igen. Och jag som avskyr evighetsserier, speciellt av den sorten där varje säsong är en löpande historia! Men det är som det är. Lite efterforskning visade att alla säsonger finns på C More och det verkade som om jag skulle vara tvungen att skaffa det men så...

Det visade sig att man kan köpa en box med alla sex säsonger på cdon.se, så så får det nog bli. Då har jag något att titta på de långa höst- och vinterkvällarna framöver - när smittspridningen ökar mer och restriktionerna skärps igen.

"Instantly addictive" står det på boxen och jag kan inte annat än hålla med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...