tisdag 31 augusti 2021

Nyklippt

Det var värst vad det var svårt att få tag i en klipptid på den salong man vill gå till! Jag har gått omkring och varit långhårig länge nu och t o m varit tvungen att klippa luggen själv två gånger (med varierande resultat). Men så äntligen var det dags! Jag blev så uppstelt att jag glömde bort att ta en före-bild. Men så kom jag ihåg att jag ju hade en bild från auktionen i söndags, så den fick duga som före-klipp-bild.


Och så försökte jag rekonstruera den bilden i efter-klipp-bilden - det gick sådär... Men nu ser man i alla fall att håret är mycket kortare!
 

Nu är jag redo för hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...