onsdag 1 september 2021

Stukning


Jag lyckades tydligen stuka min vänstra fotled förrförra helgen, förmodligen när jag klättrade omkring på klippor vid Vättern. Det konstiga är att jag inget märkte förrän flera dagar senare när jag vaknade och foten såg ut som en stor klump. Eller märkte och märkte... jag var lite stel i foten men det var jag ju innan och själva svullnaden märkte jag inte förrän ungefär tre dagar. Det gör inte jätteont och jag kan stödja på den så det är väl bara att hoppas det går över så småningom. (Enligt vissa "experter" på nätet kan det ta flera veckor!) Faktum är att jag redan tycker den ser mindre svullen ut än tidigare. Snart kanske den t o m ser ut som som sin kompis högerfoten igen...
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...