onsdag 6 oktober 2021

Fotträning

Nu har mina stukade fötter äntligen börjat likna riktiga fötter igen, även om de fortfarande är ömma. De är lite stela också, jag har ju rört mig så försiktigt på senare tiden. Därför har jag bestämt mig för att försöka träna upp dem lite och började den här veckan med lite längre promenader för att se hur de håller. Än så länge har det gått bra och jag hoppas det håller i sig 🙏


Och trots att vädret kunde vara bättre (lite sol skulle vi inte dö av) så är det ändå riktigt vackert i parken. Men man får vara försiktig - under vissa av de vackra löven ligger det fotledsstukande kastanjer och gömmer sig, har jag märkt. Och jag vill inte har några stukade fötter igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...