måndag 4 oktober 2021

Söt t-shirt

Har ni sett sötaste t-shirten 😍?! Jag blev så förälskad att jag inte kunde låta bli att köpa den. 

Den är från Cream via Boozt (förstås, höll jag nästan på att säga!) och kostade 209,40kr, nedsatt från 349kr. 

Antingen kommer ni att få se den tills ni kräks eller också kommer jag bara ha den hemma i mysläge - har inte bestämt mig än...


Och medan jag ändå hade fingret på Köp-knappen, så passade jag på att köpa en t-shirt från Gerry Weber också. Bara för att den var v-ringad. Så fort jag ser en v-ringad t-shirt (eller tröja) måste jag köpa den - man vet ju aldrig när det händer igen!

Den här kostade 447,36kr - nedsatt från 699kr. Inte lika söt men, som sagt, v-ringad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...