onsdag 13 oktober 2021

Strauss och Mozart

 
Dags för den andra konserten sedan mars 2020 - här går det undan! Den här gången var det verkligen ljuv musik med Strauss och Mozart (och Fauré). Riktigt avkopplande!

Och som traditionen bjuder var vi och testade en ny restaurang innan konserten. Denna gång en turkisk street food restaurang, som jag redan glömt namnet på - men det gör inget, jag går nog inte dit igen. Maten var som jag minns från när jag varit i Turkiet = inget upphetsande alls.


Jag har velat länge om jag ska fortsätta ha konsert-abonnemang och det lutar nog åt att jag köper ett abonnemang den här säsongen, sen får vi se till nästa säsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...