måndag 4 april 2022

Insamling

Postnord har tydligen en kampanj där man kan skicka nödhjälp till Ukraina gratis och min arbetskamrat Anneli var snabb och ställde upp kartonger på jobbet, så att vi alla kan bidra.

 
Efter lite rotande i skåp och lådor hemma under helgen fick jag ihop en påse med schampon, duschkrämer, tvålar, body lotions, bindor, pasta och konserver. Den blev så tung att jag knappt orkade släpa den till jobbet i morse...


Jag tog faktiskt inte med några kläder, vilket var tur eftersom flera andra verkar ha gjort det. Anneli får nog ta till en kartong till för kläder.

 
 Det var ett bra initiativ både av Postnord och av Anneli, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...