söndag 3 april 2022

Plattång

Jag var fullständigt nöjd med min gamla, trogna plattång ända tills jag råkade läsa denna artikel i Femina som menade att om man inte minns när man köpte sin plattång, så är det dags att köpa en ny.

Jag har ingen som helst aning om när jag köpte min plattång och när jag tittade lite närmare på den så kanhända att den inte är så fräsch längre:

Så, lydig som jag är, har jag inhandlat en ny plattång hos Boozt. Det är en Remington och lär ska vara (enligt reklamen) plattängernas Rolls Royce, vilket bådar gott.


Den kostade 359,60kr, nedsatt från 899kr och är riktigt snygg:

Nu ska jag bara försöka att inte bränna sönder håret med den också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...