torsdag 2 juni 2022

Äntligen klippt

Eftersom jag var tvungen att boka av min klipptid för flera veckor sen när jag var sjukskriven, så var jag bra långhårig igår när det äntligen var dags för ansning igen. Jag hade t o m varit tvungen att hacka i luggen själv för att jag skulle se något och det vet vi ju hur snyggt det blir!

Jag försökte mig på en före-bild men den blev sådär.

 
Det fick bli en efter-bild i stället när Jeanette och jag var och testade After Work på Harry's senare.

 
Jag beställde caesarsallad (som jag ju älskar) - trodde jag i alla fall. Det var inte någon "riktig" caesarsallad - den innehöll t ex både tomat, lök, persilja (?) och gurka - men den var hyfsat god ändå. Och mättande.

Men någon caesarsallad var det inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mycket att göra

Jag hittade en bild på Facebook som perfekt beskriver mig just nu! Nåja, skämt åsido - jag har faktiskt hunnit med en hel del nu i helgen so...