onsdag 10 augusti 2022

Sista sommargolfen?

 
Den sista skälvande semesterveckan är här och kanske var det den sista minigolfen för året också. Marie, Anette, Maria och jag åkte ut till Lindö för lite god mat och minigolf. Eftersom vi kom lite sent hann vi bara med att spela en bana och vi bestämde oss för Äventyrsbanan, som jag hade pratat om var så lätt.

 
Och jag bevisade det ganska snart också genom att slå två (eller var det tre?) spikar. Här är efter den första:

 
Jag spikar praktiskt taget aldrig på andra banor! Maria tog intryck av mina spikar och lyckades sätta tre st i rad på de sista banorna. Men i början gick det trögare.


Efteråt blev det lite glass också...🍦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...