söndag 15 januari 2023

Café och vinyl

 
Lördagens promenad ledde till Wahlins Café & Vinyl. Ett trevligt ställe - inte något jätteutbud när det gällde förtäring (men riktigt te och morotskakan var jättegod!) men desto större utbud när det gällde vinylskivor.

 
Under tiden vi var där kom det en strid ström av män som bläddrade bland plattorna - och köpte en hel del, vilket får mig att ångra att jag rensade ut och transporterade hela min vinylsamling till Myrorna för en herrans massa år sen. (Precis som jag ångrar i princip allt jag har rensat ut genom åren...)

Men gulligast var i alla fall de pyttesmå gitarrerna som jag såg på vägen till toaletten. De verkade dock inte vara till salu, tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...