torsdag 12 januari 2023

Fika-belöning

 
Ett av mina (stående) nyårslöften är att jag ska unna och belöna mig mer. Det brukar hålla ända fram Trettondagen och sen glömmer jag bort det. Men i år ska bli annorlunda!

Så idag på förmiddagen - när jag äntligen fick klart en arbetsuppgift jag har slitit med dygnet runt (känns det som i alla fall) sen i början på december - tog jag mig två kvarter hemifrån till Café Källaren för lite gofika.


Detta ska hädanefter bliva min melodi - gå ifrån och belöna mig på något sätt i stället för att som vanligt bara gå och hämta en kopp te och gå tillbaka till skrivbord. Mitt nya, skönare liv - här kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doktor Glas

  Eftersom vi förra gången fick åka hem igen besvikna pga inställd föreställning av Doktor Glas, var vi inte säkra på att den inte skulle b...