söndag 22 januari 2023

TV igen

 

Eftersom det visade sig att det saknades en omvandlare av något slag för att jag ska kunna se på TV, så fick jag vänta på att stadsnätet skulle skicka en sån. Jag hämtade paketet i lördags och öppnade det med stor förväntan.

Tyvärr följde det inte med några som helst instruktioner hur man skulle koppla in den, så jag fick ringa Telia kundsupporten igen. Och jag måste säga att Telia har väldigt trevlig personal hos supporten. Båda grabbarna jag har pratat med har jobbat hårt för att hjälpa mig.

Så (just) nu fungerar min TV igen. Vi får se hur länge det håller den här gången. Antagligen till nästa säsong av Antiques Road Trip börjar, det brukar ju vara då TV pajar...
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...