söndag 4 februari 2024

Sushi-stund


Jag börjar känna mig liite trött på att leva livet bland svarta sopsäckar, framförallt som jag inte har en aning om vad som finns i dem! Hela helgen har gått åt att dra ut säck efter säck på balkongen, öppna dem för att se vad som finns i och sen tejpa ihop dem igen och skriva på tejpen vad som finns i.

Det kanske inte ser så ut men jag har faktiskt kommit väldigt långt, bara det att jag kan se tv:n igen är ett enormt framsteg.

Så, jag unnar mig lite sushi innan jag fortsätter kolla säckarna.

Och inte en mal i sikte på en vecka! Peppar, peppar! Hoppas det fortsätter så. Men jag tänker inte pusta ut helt förrän tidigast december 2024...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...