tisdag 6 februari 2024

Blåst på semestern

 
Jag har en hel del kul(tur)-aktiviteter inbokade framöver och först ut i kväll var Blåst på semestern. Tyvärr var vi en reducerad skara - det var influensa på Skånegatan, så Maria och jag fick klara oss själva.

Vi grundade med att äta lite god mat på Meze. Jag var fortfarande mätt efter lunchen men lyckades klämma i mig fyra rätter (och en efterrätt) i alla fall.

Föreställningen visade sig vara interaktiv teater som var riktigt rolig. Det är alltid kul när publiken är med på noterna - och det var vi.

Det fanns både mat och alkohol att köpa i baren men vi var för mätta för något annat än lemonad.

Själva föreställningen var bara en timme och sedan blev det en rask promenad hem i snöyran.


Nu är det vinter igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...