tisdag 2 april 2024

Basketdrama

 
Det var inget vidare väder att vara ute och åka bil i idag. Men efter bara en avåkning så kom vi fram till Stadium Arena i alla fall och kunde börja heja fram Dolphins.

 
Och hejade gjorde vi!

 
Och nu släpper vi det här med att jag skulle vara en olycksfågel! Tvärtom, skulle jag vilja påstå. För när gjorde de 133 poäng på en match senast? Jag bara undrar...

 
Det var inget vidare väder att hem från basketen, heller. Men den här gången lyckades vi i alla fall hålla oss på vägen - hela vägen!😂

4 kommentarer:

  1. Avåkningen var en upplevelse! Medge att det ändå var rätt snyggt att pricka hålet mellan björkarna? Men nu har man gjort det en gång, det räcker. :):):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var snyggt gjort. Det jag ångrar är att jag inte tog ett kort av bilspåren vi följde för att komma upp från gräsmattan igen! ;-)

      Radera
  2. Matchen var också bra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Matchen var väldigt bra! Hoppas de fortsätter i samma stil.

      Radera

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...