torsdag 11 april 2024

Lyko Lovables: Eggcellent

Visst är den söt!
 
Jag är ju otroligt förtjust i goodie-bags och prova-på-hudvårds-boxar, så när jag upptäckte att Lyko hade en Lovables-box som heter Eggcellent var jag naturligtvis tvungen att köpa den! (Den lanserades nog till påsk men då missade jag den. Tur att den fortfarande fanns kvar)

Det är ju alltid lika roligt att öppna boxarna och upptäcka vad som finns i. Lite som julafton när man var barn...

 
Och det fanns en hel del kul i den här boxen! Den obligatoriska mascaran och ögonbrynspennan blir nog inga favoriter men annars tänker jag nog testa allting.


Den kostade 449kr och innehåller produkter till ett värde av 2765kr - det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...