onsdag 10 juli 2024

Agent 011 med rätt att skruva

Äntligen kom mina garderober från IKEA! Och då började ju krånglet med att sätta ihop dem. Som tur var kom Jeanette och hjälpte mig, annars hade jag aldrig klarat det!

 
Men inte ens när vi var två gick det alltid att skruva i skruvarna ordentligt. Men det löste sig genom att vi fick låna Marias skruvdragare. Helt plötsligt gick det att dra åt skruvar på några sekunder. Jag älskar skruvdragaren!

 
Och nu är i alla fall garderoberna ihopsatta. Bara handtagen kvar. Men de får vänta - nu måste jag vila lite...

 
Och efter allt detta jobb var vi väl värda varsin pizza på Mocca Deli! (som ju är en av mina kvarterskrogar nuförtiden 😊)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liten sovrumsmatta

Eftersom jag har numera har mattan som låg i sovrummet i gamla lägenheten i vardagsrummet, så tyckte jag att det inte var lika mysigt att kl...