onsdag 24 juli 2024

Mocca och Moa

Det märks att man bor mitt i smeten nu! Idag tog det mig hela tre minuter att gå hemifrån till Mocca Deli för att möta Anette och Maria på lunchen. (Den ligger ju på min gata i stan!😉)

 
Den här gången testade jag Räkan och den var precis lika god som den låter.

 
Efter lunchen passade Maria och jag på att få en 15-minuters visning av Anette av utställningen Moa Martinsson - Åter till industristaden på Stadsmuséet.


Den var väldigt snyggt gjord! Men 15 minuter räcker ju egentligen inte för att se allt, så både Maria och jag planerar nog att komma tillbaka och titta på utställningen när vi har lite mer tid.

Men vi hann i alla fall titta på bröllopsfotografiet av Moster Charlotte och Alfred (?), som Moa skriver om i Kyrkbröllop!

Och sen hem till grottekvarnen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Östgötadagarna 2024 - Lördag

Jag får nog skärpa mig! Jag har aldrig fotat så lite på en Östgötadag förut. Och inte en enda bild från Borensberg, där vi inledde vår dag. ...