tisdag 23 juli 2024

Målat

Det här var den mest långdragna flytt jag har varit med om! Jag fixar och donar och rensar och kastar och bär ner i källaren - och ändå ser lägenheten fortfarande ut som en byggarbetsplats efter en jordbävning...

Men liite går det framåt i alla fall. Jag har t ex målat mina Billy-bokhyllor:

 
Och bestämt var de ska vara och fått upp böckerna i dem (visserligen huller om buller men ändå):

 
Jag har dessutom äntligen (det planerades för flera år sedan) målat mitt före detta blåa skåp:


Och i någon slags målar-iver drog jag några varv med rollern över min gamla vedlår också. Den tjänstgör numera som tvättkorg!

Jag hittade ingen bra bild på bara vedlåren (jag tror jag haft den så länge att den t o m är före bloggen! 😲) men en bild från den förrförra lägenheten där den är med:

Nu väntar jag bara på att fototapeterna ska komma så att garderoberna ska få sig en uppdatering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Östgötadagarna 2024 - Lördag

Jag får nog skärpa mig! Jag har aldrig fotat så lite på en Östgötadag förut. Och inte en enda bild från Borensberg, där vi inledde vår dag. ...