lördag 28 februari 2009

På allmän begäran…

När jag antog Connys utmaning om sjätte fotot i sjätte mappen osv råkade jag undslippa mig att det finns en bild på mig i permanentat hår. Det ledde till en tjatkampanj från (båda) mina läsare om att de ville se bilden.

Eftersom jag ändå inte hinner skriva om något annat idag så ger jag mig väl då! Den kan bli veckans inlägg Nostalgitrippen.

Här kommer den! Jag har försökt lista ut vilket år den är från. Mitt enda försök att permanenta mig var på högstadiet, så jag skulle tippa på omkring ’78-’79. Det ser dessutom ut som ett ”charter-foto” och jag tror inte jag har varit på charter sedan grundskolan heller, så det stämmer nog ganska bra. Så, håll till godo Coyntha och ”Phoebe”! (”Phoebe” är min ”follower” på den här bloggen, betyder det samma sak som "Stalker"?)

1 kommentar:

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...