torsdag 1 september 2011

Ett litet höstfynd

Idag hade jag bestämt med Inger att vi skulle gå och fika efter jobbet och jag tänkte passa på och köpa hårsnoddar innan för att ersätta de c:a tio snoddar som jag har lyckats slarva bort den senaste tiden. Men på vägen mellan Spiralen och Glitter råkade vi gå förbi La Stampas outletförsäljning, så vi gick in där och Inger provade praktiskt varenda sko de hade i hennes storlek. Tyvärr fanns det väl bara, typ tre par i min storlek som vanligt och dem ville jag inte ha MEN jag kompenserade genom att hitta en liten väska!

Visst är den fin! Den var ju inte direkt gratis, precis, men det är de ju aldrig. Det var i alla fall halva priset (950kr mot 1900) och jag har ju inte köpt något annat den här månaden (än).

7 kommentarer:

  1. Så fin väska!! Ja det var inte precis gratis.. men fin var det!:)

    SvaraRadera
  2. Tänk att du lyckades vänta ända till efter jobbet innan septembers första inköp. Duktig tjej! :-)

    SvaraRadera
  3. Tja, man har väl stark karaktär... ;-)

    SvaraRadera
  4. Och så var det ju det där med att tacka kompisar för hjälpen...

    SvaraRadera
  5. Aj som... glömde ju det! Och så vill jag tacka Inger som gjorde köpet möjligt genom att låna ut kontanter till mig eftersom de inte tog kort på outleten. (Men jag fick tjata på henne en stund - hon tyckte väskan var lite dyr!) :-)

    SvaraRadera
  6. Hur RÅKAR man gå förbi la Stampa på vägen mellan Spralen och Glitter? ;)

    SvaraRadera
  7. Mnja, man får ju ta den låååånga vägen, förstås! ;-)

    SvaraRadera

Sköna maj, välkommen!

  Idag kändes det verkligen som om våren är på väg! Eller kanske redan är här... Ganska stor gradskillnad mellan morgonen och eftermiddagen,...