torsdag 15 september 2011

Modevisning

Nu har det varit lite tråkigt ett tag med förkylning och soffliggeri osv, så då var det extra trevligt att bli inbjuden på modevisning av Systrarna Owens igår. Man fick ta med sig sina väninnor, så jag hade samlat ihop en liten flock. Tyvärr blev flocken lite reducerad i sista minuten p g a att Inger återigen drabbades av sin onda rygg och fick inta viloläge hemma men Maria, Mia, Lena och jag kom i alla fall iväg utan problem.

Här kommer en liten rapport och lite bilder till dig, Inger! Och till er andra också, förstås!

Bacchus hade en liten specialmeny man kunde beställa ifrån, så vi passade naturligtvis på att äta lite gott medan vi ändå var där. (det är nog något decennium sedan jag var där senast!).
Maria och jag valde Toast Skagen till förrätt...

...och kolgrillad oxfilé till varmrätt - vääääldigt gott!
Lena och Mia valde lax till varmrätt. Också gott enligt uppgift.
Och sedan började modevisningen! Det var en hel del som hamnade på önskelistan där...



Den här klänningen var det utlottning på men jag vann naturligtvis inte!


Det var som sagt utlottning av olika produkter också under kvällen men jag vann ju ingenting som vanligt. (Om jag låter bitter, så är det för att jag är det!) Som tur var lyckades Maria vinna en fin bomullssjal, så vårt bord blev i alla fall inte lottlöst!
Maria med sin fina vinst och de glada Systrarna i bakgrunden.
Och så här söt blev hon i den!
Man kunde även köpa vissa produkter till ett reducerat pris och Mia inhandlade ett väldigt snyggt armband, men av någon anledning glömde jag ta kort på det. Jag var nog för avundsjuk...

2 kommentarer:

  1. Men vad köpte du då??

    Maten ser verkligen gott ut!

    Jag hoppas bilderna var också till mig ;)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte faktiskt ingenting!!! Jag tänkte jag att jag ska ta en sväng till affären någon dag och prova i lugn och ro. Ska jag säga till innnan jag går dit, så du kan följa med? ;-)
    Så klart var bilderna för dig också!

    SvaraRadera

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...