torsdag 22 september 2011

Quiz

Just nu är det inte så roligt att var hemma hos mig, det ser nämligen ut så här:
Mitt så kallade vardagsrum
De håller ju på och gör något med fönstren (och fasaden och taket och...) Därför kastade jag mig över möjligheten att komma hemifrån lite och i stället gå på quiz på Cromwell igår. Inger mailade och frågade om jag kunde hoppa in i deras lag eftersom deras karlar svek till förmån för fotboll (!?) och jag är ju inte den som tackar nej till en chans att få sätta i mig grillspett med extra tsatsiki - ingen tvekan där, alltså!
Eftersom vi bara var tjejer och dessutom bara tre tjejer (till skillnad mot t ex ett annat lag som bestod av sex st män), döpte vi för kvällen om oss till Girl Power och levde nästan omedelbart upp till namnet genom att vinna ett förstapris.

På det hela taget en riktigt lyckad kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...