fredag 9 oktober 2015

Jobb- och träningsdag

Igår blev jag beordrad av chefen att stanna hemma från jobbet idag (som kompensation för att jag har jobbat så mycket den senaste tiden) men jag var olydig och smög mig till jobbet i alla fall! Inte bara för att jag har så mycket att göra, utan även för att jag skulle komma iväg och träna under dagen (något som kanske inte händer om jag stannar hemma). Så nu har jag varit iväg och tränat och ska jobba lite men inte för länge. Mina arbetskamrater, som hörde chefens kommentar i morse (Vad f-n gör du här? Gå hem!), har gaddat ihop sig mot mig och hotar med att kasta ut min dator genom fönstret om jag inte är härifrån före eftermiddagsfikat! Sån chef och såna arbetskamrater har jag...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...